Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
649

Over ons

Hola a todos !!!!! we zijn stillekaan aant aftellen , binnen minder dan 2 maanden vertrekken we naar ARGENTINA, waar ik, Nadje vorig jaar mijn hart verloren heb, deze keer gaat ons Franske mee en ben er van overtuigd dat ook hij overweldigd gaat worden door de schoonheid , de pracht en de warmte van het land en de mensen.

Over onze reis

We starten in Buenos Aires, waar we enkele dagen logeren bij Vanesa, een keitoffe madam die we vorig jaar even hebben ontmoet en via FB spontaan aanbood om bij haar thuis te logeren, geweldig toch ?, Van daar uit via een binnenlandse vlucht naar Salta waar we aan een heus avontuur beginnen, een roadtrip door de Andes en logeren in tipische hotellekes en bodegas on the road, Hier vind je de inmense zoutvlaktes en de hoogste bodegas ter wereld, na een dikke week zijn we weer weg, richting Mendoza, nog wat wijntjes proeven, want hier bevind zich het bekende Argentijns wijnhuis Trapiche, ,met de huurauto die daar op ons wacht rijden we na een paar dagen naar San Juan, Valle de Fertil, een tipisch dorpje waar je je tussen de indianen waant, hier zijn de Nationale Parken het bezichtigen waard ,vandaar uit gaat het richting Karime en haar gastvrije familie om nog een goede week in een cabaña aan het prachtige boca del rio uit te rusten.

Para todos mi amigos en Argentina dentro dos meses llegamos y me encanta mucho veros !!!!!

Bezochte landen

Wij hebben 2 landen (1%) bezocht: