El vuelo

18 februari 2016 - Buenos Aires, Argentinië

Op woensdag middag vertrokken we op onze lange reis naar onze amigos in BA,Op de luchthaven kregen  we al massas whatsapps van Vanesa en Vicente dat ze ons verwachten , en of we nog iets nodig hadden enzo enzo, het kon weer niet meer op, zoveel oprechte belangstelling en geluk dat ze ons terug zouden zien na 2 jaar, we kregen er beiden al een brok van in de keel , Tijdens de vlucht van Madrid raakten we aan de praat met een koppel naast ons ,mensen van Tielt, de man had een rode canadian vest aan , en Franske moest weer weten , hoe en wat, en voor we het wisten  kregen we het levensverhaal en tevens het levenswerk van dit koppel te horen, Johan en Maryse , zijn chocolatiers en hebben enkele jaren geleden beslist om naar Canada uit te wijken, wonen aan de voet van de Rocky Mountains , in Clearwater, werken 6 maanden continu met een chocolade en wafelkraam aan de watervallen en reizen dan 6 maanden , dus het toeval wil dat ze met ons meereisden naar Buenos Aires en vandaar uit een cruise gingen doen via the Falklands naar Ushuaia  , ze hadden al serieus wat reizen achter de kiezen, Australie een aantal maanden, Nieuw Zeeland een aantal maanden, Indonesie waar ze zelf een B&B hadden opgericht, als we eens wilden gaan, voor 12 $ kamer met ontbijt, mmmmm misschien is over nadenken???? Met andere woorden we hadden genoeg gesprekstof tijdens het wachten op onze vlucht naar BA , duidelijk heel sympathieke mensen die hard gewerkt hadden en nu veel van de wereld wilden zien, de klik was er en er werden al plannen gemaakt om in september bij hun te komen logeren ,ze wonen  aan een meer en de fotos lijken uit een film te komen, vanuit vancouver zouden we dan een cruise kunnen maken van een weekje naar Atlanta, we schrokken hoe betaalbaar dat is als het vanuit Canada geboekt word, dus weer heel veel toekomst of moet ik zeggen reisplannen!!!!Met een goed gevoel stapten we op de vlucht naar Buenos Aires!!! Hasta Luego

1. Rita:
    19 februari 2016
    Jullie komen altijd wel heel sympatieke mensen tegen met mooie verhalen en levensgebeurtenissen, weer heel veel stof om over na te denken en te plannen.
    Ik heb gezien dat de reis goed verlopen is en dat jullie de vrienden al ontmoet hebben, maak er een goede reis van en geniet maar met volle teugen. dikke kus Rita en Martin
  2. Mathy:
    19 februari 2016
    Zalig om mee te kunnen genieten, een beetje vakantie vanachter mijn buro :-) maak er iets onvergetelijks van xxx
  3. Ariane:
    20 februari 2016
    Zo kom je de wereld rond! Xx