Het leven zoals het is

2 februari 2014 - Buenos Aires, Argentinië

Gisteren was een super  leuke en interessante avond met bier kaas en chorizo in het kleine maar gezellige appartementje van Vanesa waar we urenlang gepraat hebben met haar en haar vriend ignacio en ik deze madam nog meer en meer ging aprecieren,wat een karakter, en wat een emotionele gevoelige fantastische vrouw!!!!!!we wisten beiden waarom het vorig jaar meteen klikte ..vanmorgen werden we wakker met donder bliksem en regen , maar wel 33gr, raar maar waar ze voorspellen de komende dagen regen , weliswaar tropisch maar toch....na een ontbijtje met een tas koffie waar zelfs mijn haar van recht komt besluiten we toch onze voorziene uitstap naar el Tigré , een rivier die door buenos aires loopt en alle eilandjes verbind te doen, tegen de middag komt Vicente ons ophalen en we gaan eerst naar een parilla waar we van een bangelijke Argentijnse steak met alles er op en eraan smullen,daarna richting el Tigré, een hele leuke wijk, op het eerste zicht een beetje een badplaats aan een haven,we nemen een boot en varen een uurtje rond,het zonneke is er terug , dus we genieten volop,  hier zie je hoe veel mensen die op de eilandjes wonen huiswaarts keren na hun werk in buenos aires, na de rondvaart toeren we nog langs de vele kleine winkeltjes die eigenlijk een soort feria vormen, ik denk dat  er zeker meer dan 500 zijn,allemaal met tipische ambachtelijke spulletjes en snuistereien, hier kan je uren ronddolen.........chance voor onze peso's zijn we een beetje laat en is het bijna sluitingstijd, we sluiten weer de avond af met een botella de cerveza pizza en een belangrijke Argentijnse voetbalmatch, in het appartementje staan de ramen open en dat het belangrijk is kunnen we langs alle kanten horen, het leven zoals het is ...... Moe en voldaan naar ons bedje, slaapwel

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lydiake:
    2 februari 2014
    'k Vind het keitof dat je die blog hebt en dat ik zo kan volgen wat jullie allemaal beleven :) Geef ze nen dikke smakker van mij hé XXX Morgens marktje of zit je daar te ver van af ? Kan je het adres van Vanesa eens geven ? Dan kan ik zien in welke "barrio" van BA jullie zitten via google. Slaapwel xxx
  2. Eri:
    2 februari 2014
    Jaloers!!! :-)
  3. Seijkens Nancy:
    3 februari 2014
    Geniet van jullie prachtige vacantie, dikke knuffels van ons beiden