La Brigada

19 februari 2016 - Buenos Aires, Argentinië

La Brigada is een begrip in San Telmo , grote namen zoals Bono, Pele, Messi hebben hier geweest en overal hangen fotos en voetbalshirts , er hangt een speciale avantgarde sfeer maar tevens ook heel huiselijk, de bediening is top, we misten Mick Jagger en de Roling Stones op een haar na, die waren gisteren komen eten, Gewoon top , leuke sfeer, leuke mensen, lekker eten , lekkere wijn, de tipische chimichurro en criollasalsa ontbreken niet!we toasten op de oude en op de nieuwe vriendschappen, maken zooooo veel plannen , Johan en Maryse vertellen over de B&B die ze gebouwd hebben voor een familie in Bali na de Tsunami, over hun levenswerk, chocolade maken, blijkt dat Maryse ook schildert, en dit is het begin van leuke gesprekken met Ignacio,we maken plannen om naar Canada te komen, Ignacio en Vicente maken plannen om naar Belgie te komen, iedereen babbelt en verteld, Het is weer een beetje thuis komen , ik luister en geniet , zoveel vriendschap en warmte dat doet iets met een mens, Het is al na 1u wanneer we Johan en Maryse afzetten aan hun hotel, en het is na 2u wanneer we moe maar voldaan in ons bedje kruipen, morgen staat Vicente om 6u terug paraat want de ferry vertrekt om 8u richting Uruguay